دوره ی آموزشی مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی

 دوره ی آموزشی مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی

جهت دریافت پوستر دوره اینجا کلیک کنید

شرایط لازم جهت گذراندن دوره :

-    دارا بودن شرایط عمومی بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران

-     داشتن حداقل مدرک لیسانس ( مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری )

-      تسلط به زبان انگلیسی

-   پذیرفته شدن در آزمون مصاحبه ورودی و آزمون جامع پایان دوره و کسب حد نصاب نمره قبولی

محتوا و سرفصل های آموزشی

 

مدت دوره : مدت دوره 296 ساعت می باشد که طی یک دوره ­ی 5 ماهه برگزار خواهد شد.

مزایا و تسهیلات دوره :

v     دانشپذیران برتر دوره­ی مدیریت فنی می توانند دوره ­ی کارورزی خود را در یکی از دو شعبه آژانس های گردشگران بگذرانند .

v     کلیه شرکت کتتدگان از اولویت و تخفیف ویژه در تورهای مسافرتی گروه آژانس های گردشگران برخوردار خواهند شد .

v     مجتمع آموزشی گردشگران برای ثبت نام های گروهی تخفیف ویژه در نظر خواهد گرفت .

گواهینامه : به افرادی که دوره را با موفقیت طی نمایند گواهینامه مشترک از سوی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و مجتمع آموزشی گردشگرا ن سرو شیراز اعطا خواهد شد .

 

  
نویسنده : سید علیمحمد حسینیSeyed ali mohammad Hosseini ; ساعت ۱٢:٢٧ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱٩

دوره ی آموزشی (TOUR GUIDE ) راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی

 دوره ی آموزشی  (TOUR GUIDE )  راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی 

این دوره جهت آموزش اصول و مبانی راهنما در تورهای داخلی و خارجی ، روشهای مختلف تورگردانی ، افزایش هرچه بیشتر اطلاعات تخصصی و علمی علاقمندان به سفر  ، آشنایی با مشکلات و مسائل احتمالی در سفر و راه و روش مقابله با این قبیل مشکلات  می باشد. علاقمندان پس از طی مراحل آزمون و دریافت کارت راهنما از سوی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و شرکت در سفرهای آموزشی  به عنوان راهنمای همراه و کسب تجربه مورد قبول ،  به عنوان راهنمای گردشگری مستقیما" شروع به فعالیت می کنند.

 مدت دوره: طول دوره معادل 6 ماه و 365 ساعت آموزشی می باشد.

جهت مشاهد متن کامل دوره ی آموزشی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب   
نویسنده : سید علیمحمد حسینیSeyed ali mohammad Hosseini ; ساعت ۱۱:٥۸ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱٩

دوره ی آموزشی مدیریت عمومی واحدهای اقامتی

دوره مدیریت  عمومی واحدهای اقامتی

صنعت هتلداری بعنوان یکی از بزرگترین صنایع جهان امروزه سهم بزرگی از بازار اقتصادی جهان را در اختیار دارد. خدمات هتل توسط پرسنل هتل ارائه می گردد. نیروی انسانی مهمترین سرمایه بنگاه های اقتصادی خدماتی است. پس هرچه هتل نیروی انسانی زبده، کارآمد و خلاق تری داشته باشد بالطبع راندمان کاری بالاتر، رضایتمندی بیشتر مشتریان و در نهایت درآمد بیشتری دارد.

دانشجویان مدیریت هتلداری با مشخصات انواع مؤسسات پذیرایی، اصول و معیارهای انتخاب، شناخت و خرید وسایل و تجهیزات لازم برای مؤسسات پذیرایی، تقسیم کار دراین گونه مؤسسه‎ها، رزرواسیون، منوشناسی و منونویسی، شناخت مواد غذایی و انرژی ‎غذایی آنها، چگونگی نگهداری مواد غذایی، تهیه انواع غذاها، پیش غذاها وشیرینی‎ها، بهداشت مواد غذایی، بهداشت کار و ایمنی در محیط آشپزخانه مؤسسات پذیرایی و در کل هرآنچه برای اداره و مدیریت صحیح و مناسب یک هتل ، متل، رستوران ‎شوند و موارد مشابه ضروری است، آشنا می‎شوند.

 * فارغ‌التحصیلان  این دوره آموزشی  می‌توانند در زمینه‌های تخصصی صنعت هتلداری مانند واحدهای پذیرایی و اقامتی, مؤسسات ملی و جهانگردی و شرکت‌های حمل و نقل هوایی فعالیت کنند.

 جهت مشاهد متن کامل دوره ی آموزشی بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

ادامه مطلب   
نویسنده : سید علیمحمد حسینیSeyed ali mohammad Hosseini ; ساعت ۸:٢٢ ‎ق.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱٩

اولین نمایشگاه گردشگری کتاب ، صنایع دستی ، عکس ، طبیعت گردی، تجهیزات و ...

اولین نمایشگاه گردشگری

کتاب ، صنایع دستی ، عکس ، طبیعت گردی ، تجهیزات و ایمنی سفر

زمان : 20 و 21 مهر ماه 91

مکان : شیراز - میدان احسان - مجتمع گردشگران سرو شیراز

جهت دریافت پوستر نمایشگاه اینجا کلیک کنید

  
نویسنده : سید علیمحمد حسینیSeyed ali mohammad Hosseini ; ساعت ۱٢:٥٥ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٧/۱۸